четверг, 14 марта 2019 г.

Оголошення

Міський конкурс молодих літераторів "Проба пера", тема: "Ми діти твої, Україна". Приймаються прозові та віршовані роботи. Долучайтесь! 

День українського добровольця

Катюня створила "Віночок мужності" та розповіля про свого татуся.
Кіра читає вірші про мужніх та славетних козаків, які захищали свою Батьківщину

среда, 13 марта 2019 г.

Вправи НУШ та для розвитку критичного мислення

https://drive.google.com/file/d/1x3sTDpheYwVMRS82fWHtmD3u1wDrnNCv/view?usp=sharing


 Практичні вправи, які ви зможете
застосовувати в навчально-освітньому процесі.
Кут «Так, ні, можливо»
Пропоную поглянути на нашу аудиторію. Ви бачите на 3 стелях
смали-індикатори «Так» - «Ні» - «Можливо». Пропоную Вам
встати та зайняти місце біля тієї стелі, котра відповідає вашому
настрою після сьогоднішньої лекції, відповівши на запитання:
Розвиток КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ дає простір для нових
освітніх можливостей?
(Всі учасники розподіляються на 3 групи, обговорюють чому вони
так вважають та презентують свою відповідь, тобто обґрунтовують.
Розпочати краще з кута «Так»)

«Капуста»
З аркушів паперу створено «Капусту»(20 аркушів за кількістю
учасників) на кожному аркуші написано питання або ствердження,
листочки зкомкані. Кожен учасник «відриває» листочок з капусти
та пропонує відповідь на поставлене питання, або обґрунтовує
твердження.
«Валіза – урна для сміття – вагаюсь»
Дуже вдала вправа на завершення та підведення підсумків. В
кімнаті прикріплені на стелях
- Валіза (якщо лекція була корисною, цікавою для вас і ви будете
працювати над цим питанням, тобто розпочнете самоосвіту,
практичну діяльність з критичного мислення)

- Урна для сміття ( лекція була нецікава, нудна, не отримали
жодних нових знань)
- Вагаюсь (знак питання) – (ще не визначились)
Учасникам пропонують розподілитися на групи. Бажаючи з кожної
групи можуть прокоментувати свій вибір.