Працюємо над науково-методичною проблемою
"Інноваційно-методична діяльність учителя в умовах реформування початкової освіти"Основні питання для розгляду та виконання:
1. Визначити рівень професійної компетентності
учасників творчої групи з
питання реалізації компетентнісно-діяльнісного підходу в початкових класах.
(он-лайн тест "Експрес-діагностики професійної компетентності вчителя", заванажити за посиланням https://drive.google.com/file/d/1w5tfID7oOXwb_r2jQAqYozU0RaPY-sud/view?usp=sharing )
2. Ознайомити з основними напрямками реформування
початкової освіти
( Урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/ua/diyalnist/reformi/reforma-osviti)
( Урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/ua/diyalnist/reformi/reforma-osviti)
3. Розглянути сучасні підходи та технології навчання
учнів початкових класів.
4. Запропонувати спектр інноваційних методів
та прийомів роботи з молодшими школярами.
(Досвід роботи вчителів: https://drive.google.com/open?id=1oPoe_tAI1GaCBLU_xierFxpwmqP8pa-2)
5. Розробка інтегрованих,
бінарних уроків у початковій школі.
https://docs.google.com/presentation/d/1eHW4gARrW5rm073EY9xXc-6jQGVHoJ8BskM9lFXzLGo/edit?usp=sharing
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо підготовки та проведення бінарного уроку теоретичного
навчання
з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій
Комментариев нет:
Отправить комментарий