среда, 13 марта 2019 г.

Вправи НУШ та для розвитку критичного мислення

https://drive.google.com/file/d/1x3sTDpheYwVMRS82fWHtmD3u1wDrnNCv/view?usp=sharing


 Практичні вправи, які ви зможете
застосовувати в навчально-освітньому процесі.
Кут «Так, ні, можливо»
Пропоную поглянути на нашу аудиторію. Ви бачите на 3 стелях
смали-індикатори «Так» - «Ні» - «Можливо». Пропоную Вам
встати та зайняти місце біля тієї стелі, котра відповідає вашому
настрою після сьогоднішньої лекції, відповівши на запитання:
Розвиток КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ дає простір для нових
освітніх можливостей?
(Всі учасники розподіляються на 3 групи, обговорюють чому вони
так вважають та презентують свою відповідь, тобто обґрунтовують.
Розпочати краще з кута «Так»)

«Капуста»
З аркушів паперу створено «Капусту»(20 аркушів за кількістю
учасників) на кожному аркуші написано питання або ствердження,
листочки зкомкані. Кожен учасник «відриває» листочок з капусти
та пропонує відповідь на поставлене питання, або обґрунтовує
твердження.
«Валіза – урна для сміття – вагаюсь»
Дуже вдала вправа на завершення та підведення підсумків. В
кімнаті прикріплені на стелях
- Валіза (якщо лекція була корисною, цікавою для вас і ви будете
працювати над цим питанням, тобто розпочнете самоосвіту,
практичну діяльність з критичного мислення)

- Урна для сміття ( лекція була нецікава, нудна, не отримали
жодних нових знань)
- Вагаюсь (знак питання) – (ще не визначились)
Учасникам пропонують розподілитися на групи. Бажаючи з кожної
групи можуть прокоментувати свій вибір.

Комментариев нет:

Отправить комментарий